کد خبر: ۲۲۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
شکل رفتار مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد تند یکی از مدیران اسبق فدراسیون فوتبال مواجه شد.

قبل از تقابل پرسپولیس با النصر عربستان رضا درویش یک قالیچه به کریستیانو رونالدو اهدا کرد و این هدیه را از طرف باشگاه پرسپولیس داد تا خاطره خوبی برای این فوق ستاره از تقابل با سرخپوشان تهرانی و سفر به ایران در ذهن او به یادگار بماند اما حرکت مذکور انتقاداتی را هم در پی داشت.

منوچهر صالحی مدیرعامل اسبق باشگاه سایپا که در مقطعی رئیس کمیته اقتصادی و بازرگانی فدراسیون فوتبال  محسوب می‌شد با انتقاد از حرکت رضا درویش به خبرورزشی گفت: ایران کشور رستم دستان است. سرزمینی با هزاران سال قدمت، مهد شهدای والامقام و دلیران. مملکتی که به مهمان نوازی مشهور بوده و تا ابد هم همین طور باقی خواهد ماند اما این مسئله به معنای زیر پا گذاشتن اصول حرفه‌ای نیست. کریستیانو رونالدو به ایران آمد و خاطره خوبی از حضورش هم در ذهن او شکل گرفت اما مدیرعامل پرسپولیس با کاری که کرد موجب شد روحیه او بالا برود و ترسش از بیرانوند بریزد!

صالحی در ادامه افزود: رونالدو به خاطر ماجرای پنالتی در جام جهانی روسیه از دروازه‌بان پولیس می‌ترسید اما اهداء قالیچه قبل از بازی چنان روحیه او را بالا برد که واقعاً به ضرر ما شد و نباید چنین حرکتی توسط آقای درویش صورت می‌گرفت. آفرین به غیرت و شرف علی دایی. درود به شرف علی دایی که حاضر نشد قبل از بازی به ملاقات کریستیانو رونالدو برود. داستان رونالدو که تمام شد و رفت اما امیدوارم آقای درودگر و ساکت حواسشان جمع باشد تا این ماجرا پیرامون نیمار و بنزما تکرار نشود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار